Hard Work

Dessa j***a proven.. Blir så trött på't! Orkar inte plugga.. Måste göra kemi omprovet denna veckan med -.- Usch.. Idag efter skolan kom Amanda hit så vi drog ner till stan så ja kunde köpa ny deo, gick runt hela stan tills vi hitta den rätta jag skulle ha. Så värt de haha! Senare drog vi hem till mig och öste musik. Igår gjorde jag äntligen klart alla headrar jag skulle göra åt folk så nu får ja börja med min egna design o pyssla lite. Pappa kom upp och hämta mig nyss så vi gick ner och träna lite. Imorn blir de nog o dra till gymmet en sväng o träna lite till. Får se hur de blir med de, min fot är helt svullen och gör ont som tusan, ingen aning om vad jag har gjort.. Nu orkar jag inte skriva mer, de okända på tvn nu så bye bye ;)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: