Öppet hus

Nej nu kände ja att de va dax för lite uppdatering!
Denna veckan har jag varit och praktiserat på Manne foto, fick va med när hon fotograferade i ateljén och fotografera själv på saker där nere, va med i butiken, ta kort ute osv, kul vecka! :)
Va på öppet hus igår på klara gymnasiet, verkar vara en bra skola så tror jag ska söka dit faktiskt.
Va med Amanda förut så vi stack ner till domus och kolla på julklappar och parfym, sen skulle vi gå till någon i stan men då hade de stängt allt där så vi gick tillbaka till domus, när vi kom till typ handlarn kom vi på att vi måste ju gå o kolla på den nya smörgåsbutiken så de va bara för oss att gå tillbaka upp dit igen men då va de självklart stängt så då fick vi gå till domus igen haha, hänge ni med?;) kallt som satan va de iaf! Har fått min älskade iphone iallafall! :D puss på den. Just nu sitter jag med x-factor på tvn och jag måste bara säga att isak, hoppas han åker ut alltså.. Han är verkligen inte bra enligt mig.. Sitter även med mobilen i andra näven o spelar songpop, kul dä ;)
Söndag blir de kalas för lillebroder. F-A-N isak gick vidare... :( haha sorry... nejnej du får ja ge mig, här kommer de låt tips och btw spela med mig på songpop!! Heter sandra.dalstrom så spela med mig :D
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: