Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering men nu kände jag att de va dax för de.
Men iallafall, i måndags åkte jag o pappa till kstad för att jag skulle till tandläkaren och kolla lite. När klockan blev ett gick jag och tog hål i tragus. Gjorde inte ont alls! Så nu får de räcka med hål i örat för min del. :)
Igår sluta jag kvart över tre så fick rätt brottom till Amanda, åkte till sjukhuset och tog livmoderhalscanser spruta. Gjorde inte ens ont.. Amanda höll på o dö av smärta. hmm, jag hade väll tur antar jag? ;) Senare på kvällen åkte vi och skrev CV och idag gick vi och lämna dom på mcd hahaha, vad gör man inte för pengarna?! :D Hoppas vi får jobbet nu oxå då!! Typ jämt nyss kolla jag och Amanda på Paranormal Activity 4, om ja ska va ärlig så sög den..Och slutet sög ännu mer, de lixom bara tog slut? Dom andra filmerna har varit mycke bättre.. Imorgon efter skolan går jag till Jessica och färgar håret rött igen eftersom den färgen jag hade innan va så dålig så den gick ur efter typ 4 tvättar även fast de va färg -.- Hoppas resultatet blir bra och att de håller i sig! Nu sitter jag o kollar på stalkers :) Har även fixat designen lite, blev väll lite si så där :p Och nuuu ska jag gå och lägga mig, haha godnatt loovers...  :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: