Årets julklapp

Idag skulle de igentligen bli mer julklappshandling men allt stänger ju kl 2 som vanligt så hinner ju inte ut idag heller :( Får se vad vi hittar på senare. Blir säkert ut och kolla på stan fast allting är stängt. ☺
 
Årets julklapp är hörlurarna, vilket är något jag inte kommer köpa till någon av mina vänner eller i familjen. Har faktiskt inte en aning om vad jag ska köpa till någon. Kanske ska köpa ett presentkort på Mcd till Amanda? Skulle ju vara skit bra, för henne alltså ;) Julklapps tips som jag skulle rekomendera är Spotify Premium, Presentkort på Bio, Mobilskal osv. Har märkt att de är många som går på bio nu för tiden? För mig är de något som aldrig blir av men..
 
Julkalendarn har jag inte hört något om i år? Ingen aning om vad de är för någon eller något? :o Men de bör väll märkas antar jag. Nej nu får jag dra mig vidare och pyssla lite.
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: